دانستنی های ضروری درباره تزریق ژل با هیالورون پن

 



در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری دترلند، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با  دانستنی های ضروری درباره هیالورون پن آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری دترلند با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آرایشگری، دوره های آموزش آرایشگری مختلفی مانند آموزش رنگ مو حرفه ای ، دوره طراحی با حنا ، آموزش فی اسکالپ و .... را برگزار می‌کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت deterland.com مراجعه کنید.

درمان بدون تزریق هیالورون پن برای حجیم کردن لب ها

برای داشتن لبهای پرتر دیگر نیازی به سوزن یا تزریق ندارید. تزریق ژل با هیالورون پن هیالورونیک اسید یکی از جدیدترین تکنیک ها برای پر شدن لب و افزودن حجم به صورت تزریق ژل لب بدون سوزن است. سریع ، بدون درد و غیرتهاجمی است. از قلم هایالورون برای تزریق پوست با اسید هیالورونیک جهت چاق شدن و از بین بردن چین و چروک ها و پر کردن و افزایش لب ها و از بین بردن خطوط ریز و چین و چروک های ناشی از پیری یا آفتاب استفاده می شود. این با استفاده از فن آوری فشار باعث می شود اسید هیالورونیک از طریق مولکول های در مقیاس نانو به داخل پوست منتقل شود. اسید هیالورونیک به طور طبیعی توسط بدن تولید می شود و بنابراین خطر واکنش آلرژیک وجود ندارد. اگر از سوزن می ترسید و همیشه می خواستید پر از لب ، حجم بیشتری از لب داشته باشید و قسمت های فرورفته صورت را پر کنید ، این روش فوق العاده را امتحان کنید.

هیالورون پن روشی ایمن ، موثر و ساده

از هیالورونیک اسید برای درمان خطوط ماریوتون ، چین های بینی ، بزرگ شدن لب ها و پر کردن جای زخم های آکنه و سایر چین و چروک های صورت استفاده می کنیم. از آنجا که فقط به اپیدرم نفوذ می کند ، ایمن تر از مواد تزریقی خطرناک است که باعث ایجاد توده و کبودی می شود. با استفاده از این فناوری تزریق ، از سوراخ كردن رگهای خونی جلوگیری می شود.

اسید هیالورونیک قندی است که به طور طبیعی در بدن انسان یافت می شود. این باعث جذب آب شده و پوست شما را مرطوب نگه می دارد و در نتیجه پوستی سفت و جوانتر به نظر می رسد. با افزایش سن ، بدن ما اسید هیالورونیک کمتری تولید می کند و باعث چروک و افتادگی پوست می شود. قرار دادن این ماده طبیعی در پوست به جوان سازی پوست و لب های ما بدون خطر عوارض و واکنش های آلرژیک کمک می کند.

آیا این فناوری جدید است؟

اسید هیالورونیک در حقیقت علت اصلی مشکل را برای افزایش آبرسانی و در نتیجه چروک و لب برطرف می کند. در مقایسه با پرکننده و تزریق سوزن ، تزریق بدون سوزن پن ایمن تر است و خطر کمتری دارد. دلیلی وجود دارد که متخصصان لوازم آرایشی و مشتریان به طور یکسان از تزریق به این روش های درمانی روی آورده اند. این فناوری در دهه ها پیش برای تزریق انسولین به پوست بیماران دیابتی بدون استفاده از سوزن های دردناک ساخته شده است. از آن زمان به بعد ، به طور علمی این فناوری باعث تزریق اسید هیالورونیک به مناطق صورت و گردن ، از جمله لب ها شده است. برای دستیابی به لبهای شاداب و پوستی جوان ، این گزینه ایمن و موثر را امتحان کنید.

 


درمان هیالورون پن چیست؟

فشار ناشی از قلم هیالورون بدون درد و در عین حال به حدی قوی است که می تواند اسید هیالورونیک را به پوست مناطق مورد نظر تزریق کند. نتایج برجسته بدون خطرات کبودی و تورم است و هیچ توقفی وجود ندارد. درست مانند تزریق فیلر با سوزن ، نتایج دائمی نیستند. اگر همیشه درباره تزریق لب کنجکاو بوده اید ، هیالورون پن را به عنوان یک گزینه بدون دردسر و بدون استرس امتحان کنید.

این تقویت کننده لب شگفت انگیز تقریباً بلافاصله عمل می کند و همزمان بازسازی سلول و تولید کلاژن را تشویق می کند. ما خوشحالیم که این محصول نوآورانه ساحل غربی را برای مشتریان خود در منطقه آتلانتیک میانه ارائه می دهیم. فرمولی مانند این را در هیچ جای دیگر پیدا نخواهید کرد. این قوی ترین لاغر کننده لب در بازار است و توسط متخصصین پوست آزمایش بالینی می شود.

 منبع: vitalityaestheticsmd

Comments

Popular posts from this blog

۸ نکته مهم درباره اپیلاسیون در خانه برای تازه واردها

خواص روغن آرگان برای مو و نحوه استفاده از آن

تونر پوست چیست؟ آشنایی با انواع تونر صورت و فواید آن